2024-05-13 10:29:57 SURADNJOM DO RJEŠAVANJA SUKOBA U prvom razredu nastavljamo se baviti sukobima i načinima kako riješiti sukob misleći na potrebe i osjećaje svih uključenih. U drugoj radionici takve tematike učenici su imali zadatak isprobati svoje suradničke sposobnosti i tako testirati vlastite granice koje pokazuju u odnosima s vršnjacima. Učenici, podijeljeni u parove, dobili su jedan papir i jedan flomaster. Morali su se dogovoriti što će nacrtati, a potom u tišini, bez daljnje verbalne komunikacije dogovor prenijeti na papir. Pritom je zanimljivo promatrati tko u paru preuzima inicijativu, tko prihvaća i tuđe ideje ili ustraje samo na svojima, koje se metode dogovaranja upotrebljavaju kad se ne mogu izraziti riječima. Nakon crtanja učenici su analizirali svoja ponašanja tijekom crtanja u paru. U drugoj aktivnosti imali su zadatak dovršiti strip koji je započeo sukobom dvojice dječaka oko lopte. U sljedećim sličicama crtali su kulminaciju i rješenje sukoba upotrebljavajući metode rješavanja sukoba o kojima su učili na prethodnoj radionici. Učenici su tako razmatrali prihvatljiva i neprihvatljiva ponašanja, razlikovali poželjne od nepoželjnih oblika verbalne i neverbalne komunikacije u razredu, školi, analizirali najčešće oblike nesporazuma ili sukoba u razredu i školi te objašnjavali načine nenasilnog rješavanja sukoba.
|
Osnovna škola Molve |