preskoči na sadržaj

Osnovna škola Molve

Login
ŽUPANIJSKI PROJEKTI

 

 

 

 

Tražilica - search
Kalendar - calendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

dnevni tisak, časopisi

    newspaper, journal
  

    

  

       

  

  S P O N Z O R

 

dječji i obiteljski portali

 children and family portals
 

   

   

   

   

      

   

   

Oglasna ploča
DAN ŠKOLE

Pogledajte pregled školske godine prikazan na svečanoj sjednici za Dan škole!

NAŠI OSMAŠI

      
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b

(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)

EKO GRUPA

UČ. ZADRUGA "Mlin"

   

OŠ Molve - MLK - Naiva

stara molvarska jela


   old recipes from Molve

Poveznice - link

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 1. 2014.

Ukupno: 199888
Ovaj mjesec: 1337
Ovaj tjedan: 414
Danas: 4
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Možemo li ogledalo korisno upotrijebiti u nastavi matematike???
Autor: Ivan Jaković, 6. 2. 2018.

S ovim su se pitanjem nedavno sreli i učenici 7.a razreda kada su dobili popis pribora potrebnog za sljedeći sat matematike. Popis je sadržavao: mjernu traku – metar, ogledalo, džepno računalo, bilježnicu i olovku. Ipak, zbunjenost je kratko trajala jer znaju da trenutačno iz matematike učimo o sličnosti trokuta i primjenama sličnosti u stvarnim situacijama.


Pomoću ogledala  i znanja o sličnosti trokuta možemo odrediti visinu nekog objekta. Najprije moramo izmjeriti svoju visinu do očiju (h). Na nekoj udaljenosti (a) od predmeta postavimo ogledalo (Z). Udaljavamo se dok u njemu ne opazimo vrh željenog objekta. Tada smo od ogledala udaljeni za određenu udaljenost (b). Visinu predmeta (H) dobijemo iz sličnosti dva trokuta (primjenom poučka K-K-K) koji su prikazano na donjoj slici.

Kako je izgledao sljedeći nastavni sat? Učenici su se u dogovoru s učiteljicom podijelili u 4 grupe. Najavljen im je način rada i cilj - Primjenom sličnosti trokuta približno odrediti visine danih objekata. Svaka je grupa dobila iste zadatke:

  1. Odredi visinu najviše točke u učionici matematike.
  2. Odredi najvišu točku prostora ispred učionica na 2. katu.
  3. Mjereno iz hola u prizemlju, odredi visinu prvog kata škole.
  4. Mjereno iz hola u prizemlju , odredi visinu na kojoj je pričvršćena hrvatska zastava.
  5. Po izboru

Učenici su marljivo krenuli na posao. Izvršili su potrebna mjerenja i računanja. Na kraju sata su usporedili dobivene rezultate. Neke su grupe dobile približno iste rezultate, a bilo je i slučajeva s većim odstupanjem. Analizirajući način rada našli smo i moguće razloge odstupanju u rezultatima – neprecizna mjerenja, netočno zapisani podaci na skici zadatka ili krivo računanje proporcija.

Ovaj nastavni sat matematike je osim cilja predstavljenog učenicima na početku sata pomogao i u ostvarivanju jednog većeg cilja – stavljanju učenika u stvarnu situaciju u kojoj će moći upotrijebiti znanje matematike za rješavanje konkretnog problema.



Izvor: Učiteljica matematike Rajna Franjo


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju